info@irantsn.com English | فارسی
شنبه 21 مهر 1397 |
1957

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو گفت: یکی از دلایلی که باعث شد سال 96 را به عنوان دومین دوره برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو انتخاب کنیم، نام گذاری سال به عنوان " اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال" از طرف مقام معظم رهبری است.


شنبه 21 مهر 1397 |
1771

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی با بیان توسعه تجاری سازی در صنایع دستی گفت: "نمایشگاه فرصت و ظرفیت مناسبی برای تجاری‌سازی به‌حساب می‌آید. این کارکرد‌های نمایشگاهی در حوزه صنایع‌دستی، به‌دلیل آن‌که حجم بزرگی از فعالیت‌های تجاری صنایع‌دستی در نمایشگاه‌ها رخ می‌دهد، بیشتر از دیگر بخش‌ها است."


شنبه 21 مهر 1397 |
2179

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت کوشش برای کاهش وابستگی به نفت ، افزایش تولید صادرات محور و حمایت از تولید داخلی ،دومین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو) با حضور تجار خارجی و شرکت های داخلی برگزار خواهد شد.


شنبه 21 مهر 1397 |
1217

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه با فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه با رئیس جمهور و اعضای دولت، حجت بر همه مجریان تمام شده است، گفت: محوریت برنامه‌های دولت از جمله وزیر اقتصاد و وزیر صنعت، معدن و تجارت حذف رانت، ایجاد اقتصاد شیشه‌ای ، بهبود فضای کسب و کار، مدیریت واردات و افزایش صادرات است که فرمایشات مقام معظم رهبری هم بیانگر آن است که این موضوعات مورد تأکید و حمایت ایشان است.


شنبه 21 مهر 1397 |
2376

مدیر عامل شرکت تراکتورسازی عمران سیرجان با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران اعتبار ایران را در دنیا نشان میدهد، گفت : انتظار است که با مشارکت خوب تولید کنندگان و مسئولان دولتی، عظمت تولید کنندگان و صنعت ایران را ببینیم تا نمایشگاه ایران اکسپو پایگاهی برای صادرات محصولات ایرانی به کشورهای دنیا باشد.


شنبه 21 مهر 1397 |
1473

معاون اول رییس‌جمهوری با تاکید بر لزوم جلوگیری از خام فروشی در صادرات عنوان کرد: هر چه بتوانیم در صادرات خود ارزش افزوده ایجاد کنیم به مصلحت کشور است و به طور قطع در این زمینه وزیر صنعت معدن و تجارت باید برنامه‌ریزی‌هایی انجام دهد که شاهد افزایش ارزش افزوده کالاهای صادراتی باشیم.


شنبه 21 مهر 1397 |
3295

با توجه به صحبتهای معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه کشور روسیه به دلیل تحریم از سوی اروپا، تمایل پیدا کرده است تا محصولات کشاورزی خود را از ایران تامین کند، فرصت عالی برای تولید کنندگان داخلی این محصولات است تا بتوانند از این فرصت پیش آمده بهره لازم را ببرند.


شنبه 21 مهر 1397 |
2182

نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت خود جوش مردمی در زمینه اقتصاد، برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو قطعا در راستای سیاستهای نظام و قوانین مجلس است که هدف آن مانند مناطق آزاد تجاری ،توسعه صادرات است .


شنبه 21 مهر 1397 |
1058

اولین نمایشگاه تخصصی محصولات سالم غذایی تولید، فناوری و صنایع وابسته با هدف افزایش صادرات غیر نفتی و تلاش موثر وکاربردی جهت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مهرماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.


شنبه 21 مهر 1397 |
1027

مدیر گروه ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد که در سند دوم توسعه ستاد بر صادرات و تولید وتوسعه صنعتی محصولات مبتنی بر فناوری نانو تاکید شده است.


شنبه 21 مهر 1397 |
1950

وزارت صنعت ،معدن وتجارت با انتشار گزارشی از افزایش واردات و کاهش صادرات در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


شنبه 21 مهر 1397 |
3298

در اقدامی کم سابقه ،به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران دو محموله لبنیات که تولید یکی از شرکت های این استان است،پس از دریافت مجوز به آمریکا صادر شده است.


شنبه 21 مهر 1397 |
2346

مدیر کل دفتر توسعه کشت گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه اولین سیاست،افزایش صادرات و ورود به بازارهای جهانی است،عنوان کرد:مهم ترین استراتزی مرکز ملی گیاهان دارویی،معرفی گیاهان دارویی ایران به دنیا و برند سازی و توسعه صادرات است.


شنبه 21 مهر 1397 |
2924

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بر اساس گزارش اعلام شده میزان واردات در چند ماهه امسال بالا رفته است ، عنوان کرد: به زودی وزیر صنعت برنامه هایی که تعادل بین صادرات و واردات را برقرار خواهند کرد، اعلام می کند.


شنبه 21 مهر 1397 |
1542

آندره تاراسو بازرگان کشور روسیه با حضور در محل دفتر نمایشگاه ایران اکسپو گفت: نمایشگاه ایران اکسپو می تواند محلی برای دست یابی به اهداف مشترک اقتصادی کشورها باشد.


شنبه 21 مهر 1397 |
1158

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ایران اکسپو ،با بیان اینکه بایستی شأن نمایشگاه ایران اکسپو حفظ شود ، عنوان کرد : پیشنهاد می کنم شخص آقای روحانی ،رئیس جمهور محترم در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشند.


شنبه 21 مهر 1397 |
975

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایران اکسپو ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت خودجوش مردمی در زمینه های اقتصادی ،فرهنگی و خدماتی گفت : برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو مصداق سخنان مقام معظم رهبری در راستای حرکت خودجوش مردمی است و مطمئنا مردم هم از این نمایشگاه به دلیل افزایش صادرات و در پی آن ایجاد اشتغال بهره کافی را خواهند برد.


شنبه 21 مهر 1397 |
1014

استاندار قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایران اکسپو گفت : نمایشگاه توانمندی های صادراتی تاثیرات زیادی را در افزایش تولیدات صادرات محور و در نتیجه آن صادرات خواهد داشت.


شنبه 21 مهر 1397 |
1139

عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت وگو با خبرنگار ایران اکسپو، با بیان اینکه نمایشگاه یکی از ابزارهای ترویج در هر نوع فعالیت بازاریابی از جمله فعالیت صادارتی است گفت: نمایشگاه توانمندی های صادراتی می تواند آغازگر راهی طولانی برای ایجاد رابطه ها ،افزایش تولیدات و صادرات باشد.


شنبه 21 مهر 1397 |
1913

سیاستگذاریهای دولت در راستای افزایش صادرات غیرنفتی، صادرکنندگان را بر آن داشته است تا تمرکز خود را از نفت به محصولات کشاورزی تغییر دهند و برای معرفی محصولات تولیدی جهت صادرات در نمایشگاهها شرکت کنند.



استفاده از مطالب این وبسایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت توسعه صنعت نمایشگاه و رویداد می‌باشد.

Copyright © IranTSN