info@irantsn.com English | فارسی

معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه متالوژی

شنبه 4 آذر 1402 / 168

معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه متالوژی

بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه از ایران، برپا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ایران اکسپو؛  بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) از روز گذشته  (جمعه سوم آذرماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بطور رسمی، با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر صمت و عضو هیات مدیره نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه با مشارکت ۶۳۹ شرکت داخلی و خارجی از ٢٢ کشور خارجی آلمان، چین، ایتالیا، ژاپن، ترکیه، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، هنگ‌کنگ، سوئیس، هند، روسیه، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک، امارات، اسلوونی، آفریقای جنوبی، مالزی، اتریش، آمریکا و سوئد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گفته عبدالکریم جلالی- مجری این دوره از نمایشگاه ایران متافو _
۴۶۰ شرکت داخلی، قریب به ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و ۸۸ شرکت خارجی در این دوره متافو با نمایش صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، فولاد، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی، فولاد و سایر گروه‌های مرتبط در این نمایشگاه شرکت کرده اند 

جلالی  اعلام کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه امسال ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و  گروه‌های اصلی نمایشگاه، آهن و فولاد هستند که حضور آن‌ها همچون روال سال‌های گذشته چشمگیر است.

در حاشیه این نمایشگاه که از روز گذشته تا ششم آذر ماه سال‌جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۵ در تهران دایر است، همایش‌ها و پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعددی هم برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه متالوژی، ایجاد زمینه های همکاری و سرمایه گذاری مشترک، تبادل دانش و اطلاعات فنی و تخصصی و توسعه بازارهای صادراتی برای محصولات و خدمات متالورژی است.

بنا بر اعلام،  نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های متالورژی در منطقه خاورمیانه است که در تهران برگزار می شود

انتهای پیام

منبع: ایران اکسپو

  • #-نمایشگاه
  • #-متالوژی
  • #-ایران-اکسپو


استفاده از مطالب این وبسایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت توسعه صنعت نمایشگاه و رویداد می‌باشد.

Copyright © IranTSN